سرمربی تیم فوتبال شمس آذر

سرمربی تیم شمس آذر قزوین پس از بازی با پرسپولیس گفت: تلاش بازیکنان با وحود باخت برایم خیلی ارزشمند بود.

به گزارش مشرق، رضا مهاجری پس از شکست دو بر صفر شمس آذر قزوین مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر فصل جاری در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: به پرسپولیس بابت برد امشب تبریک می گویم. به بازیکنانم که جانانه تلاش کردند هم خسته نباشید می گویم و از هواداران شمس آذر که از قزوین آمدند و ما را تا دقیقه ۹۰ تشویق کردند تشکر می‌کنم.

سرمربی شمس آذر قزوین در خصوص شکست امروز تیمش افزود: فکر می‌کنم روز بد فوتبال برای ما بود. از دقیقاً یک پرفشار بازی کردیم و تأیید صحبت‌هایم موقعیت‌های گلی بود که کسب کردیم. در دقیقه یک و دو می‌توانستیم گل بزنیم. امروز تجربه باعث تفاوت دو تیم شد.

مهاجری تصریح کرد: کم تجربه بودیم. دیروز هم گفتن باید پازل خود را تکمیل کنیم. چند بازیکن خودمان را در پست‌های غیرتخصصی بازی دادیم چون دست ما خالی است. میلاد فخرالدینی بازیکنی است که در جناح راست بازی می‌کند اما امروز در سمت چپ به میدان رفت قطعاً در کیفیت بازیکن تأثیر می‌گذارد. دو سه عامل باعث باخت شد اول عدم شناخت کافی من بود سپس بی تجربگی و غافلگیری بازیکنان تأثیرگذار بود. همچنین با نهایت احترام به آقای بنیادی فر حداقل روی خطای دوم سروش رفیعی به VAR مراجعه می‌کرد. پای بازیکن قلم شد!

سرمربی شمس آذر قزوین گفت: شنیدم گل دوم پرسپولیس هم ایراد داشت ولی من خودم ندیدم. من روزهای خوبی را به هر حال برای شمس آذر می بینم و امیدوارم به اهدافی که ترسیم کردیم برسیم.

او تاکید کرد: بعد از بازی با خیبر خرم آباد یک ماه فرصت داریم که کار خواهیم کرد ولی قطعاً نیاز به تقویت داریم. من تا جایی می‌توانم کار کنم و در ادامه نیاز به ابزار داریم. من امروز واقعاً در رختکن شرمنده بازیکنان شدم چون از جان و دل مایه گذاشتند.

مهاجری درباره قبل مسئولیت این تیم یادآور شد: خیلی‌ها امضای قرارداد می‌کنند اما روی نیمکت نمی‌نشینند اما من دو روز مانده به بازی آمدن و مسئولیت باخت را هم گردن می‌گیرم. می دانم روزهای خوبی را رقم می زنیم. نیاز به تقویت داریم و اولویت ما بازیکن داخلی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس